مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 10:202022-12-18دانش

3 دانشمند طب سنتی در زمره پژوهشگران پر استناد یک درصد دنیا قرار گرفتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت؛ دکتر روجا رحیمی، دکتر رودابه بهرام سلطانی و دکتر محمدحسن فرزایی؛ - سه عضو هیات علمی دانشکده های طب سنتی ایران، بر اساس اعلام پایگاه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) در لیست پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر ایرانی قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت؛ دکتر روجا رحیمی، دکتر رودابه بهرام سلطانی و دکتر محمدحسن فرزایی؛ سه عضو هیات علمی داروسازی سنتی، بر اساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) در لیست پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر جهان قرار گرفتند.

به گفته دکتر نفیسه حسینی یکتا؛ لیست پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر ایرانی بر اساس پردازش هایی منتشر می شود که پایگاه استنادی علوم و پایش علم و فناوری بر روی داده های استخراجی از دو پایگاه ESI و WoS انجام داده است؛ بنابراین معیار انتخاب پژوهشگران در این فهرست، تعداد استناد های صورت گرفته به تولیدات علمی آن ها است.

بر همین اساس پژوهشگرانی که توانسته اند بر اساس فعالیت پژوهشی و تحقیقاتی خود در ده سال اخیر به بالاترین سطح اعتبار بین المللی دست یابند در دسته پژوهشگران پر استناد یک درصد دنیا قرار میگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 دانشمند طب سنتی در زمره پژوهشگران پر استناد یک درصد دنیا قرار گرفتند

3 دانشمند طب سنتی در زمره پژوهشگران پر استناد یک درصد دنیا قرار گرفتند