مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 10:252022-12-18اجتماعي

تشکیل کمیته اضطرار آلودگی هوای همدان نیاز نیست


مدیرکل سازمان هواشناسی استان همدان از افزایش غلظت آلاینده های هوا در روزهای آینده خبر داد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی و محیط زیست نظرشان این است که شدت آلایندگی بالا نبوده و نیاز به تشکیل کمیته اضطرار آلودگی هوا نیست.

- حسین عابد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به پایداری هوا طی امروز، فردا و پس فردا پیش بینی می شود در شهرهای صنعتی و مراکز پرجمعیت افزایش آلاینده های هوا را داشته باشیم.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان همدان مطرح کرد: میزان آلاینده های هوا فردا به بیشترین حد خواهد رسید و از سه شنبه با ورود جریان باد خارج خواهد شد.

وی درباره تشکیل کمیته اضطرار آلودگی هوا و تعطیلی مدارس در همدان، تصریح کرد: ما به محیط زیست اعلام کردیم که میزان آلایندگی فردا بیشتر خواهد شد و شاخص ها از حد نرمال بالاتر خواهد رفت اما دانشگاه علوم پزشکی و محیط زیست نظرشان این است که شدت آلایندگی بالا نبوده و نیاز به تشکیل کمیته اضطرار نیست.

عابد با تأکید بر اینکه کودکان و سالمندان از ترددهای غیرضروری خودداری کنند، مطرح کرد: شهروندان تا حد امکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کرده و ورزشکاران نیز از ورش در محیط های باز خودداری کنند.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان همدان در پایان یادآور شد: براساس الگوهای هواشناسی در روز پنجشنبه انتظار بارندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته اضطرار آلودگی هوای همدان نیاز نیست

تشکیل کمیته اضطرار آلودگی هوای همدان نیاز نیست