مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 10:252022-12-18بين الملل

در حمله داعش به شرق سوریه یک غیرنظامی کشته و 4 تن زخمی شدند


در حمله تروریست های داعش به یکی از ایست های بازرسی ارتش سوریه در حومه شرقی دیر الزور یک غیر نظامی کشته شده و چهار تن دیگر زخمی شدند.

- در حمله تروریست های داعش به یکی از ایست های بازرسی ارتش سوریه در حومه شرقی دیر الزور یک غیر نظامی کشته شده و چهار تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فراس الجهام، فرمانده نیروهای دفاع ملی در دیر الزور به خبرگزاری اسپوتنیک روسیه گفت: در حمله ای که تروریست های داعش در ساعات پایانی روز شنبه آغاز کردند، یکی از ایست های بازرسی ارتش سوریه در شهرک الدویر واقع در حومه شرقی دیر الزور هدف قرار گرفت.

الجهام در ادامه اظهار کرد: یک غیرنظامی که همراه با پسرش در حال عبور از ایست بازرسی همزمان با حمله داعش بود، به شهادت رسید و فرزندش در این حمله زخمی شد، همچنین سه تن از نیروهای دفاع ملی سوریه در این حمله زخمی شدند که بلافاصله برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده نیروهای دفاع ملی سوریه در دیر الزور گفت: نیروهای مستقر در منطقه گروه مهاجم را تا عمق صحرا تعقیب کردند، همچنین نقاط استقرار نیروهای ارتش سوریه و نیروهای محلی مستقر در منطقه جهت آمادگی برای هرگونه حمله دیگری تقویت شدند.

حدود دو ماه قبل یک گروه شبه نظامی ناشناس پس از حمله هوایی به پایگاه های آمریکا در منطقه الجزیره سوریه، حملات مشابهی را انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حمله داعش به شرق سوریه یک غیرنظامی کشته و 4 تن زخمی شدند

در حمله داعش به شرق سوریه یک غیرنظامی کشته و 4 تن زخمی شدند