مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 10:302022-12-18اجتماعي

بم، شهر بدون مانع برای معلولان/ آثار روحی زلزله هر سال نمایان تر می شود


رییس اداره بهزیستی شهرستان بم با اشاره به زلزله سال 82 گفت: اگر چه امروز بم آبادتر و مستحکم تر ساخت شده ولی هر سال که می گذرد آثار تلخ روحی و روانی آن در بحث آسیب های اجتماعی نمایان تر می شود.

- ایسنا/کرمان رییس اداره بهزیستی شهرستان بم با اشاره به زلزله سال 82 گفت: اگر چه امروز بم آبادتر و مستحکم تر ساخت شده ولی هر سال که می گذرد آثار تلخ روحی و روانی آن در بحث آسیب های اجتماعی نمایان تر می شود.

محمد ابوذری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به زلزله دلخراش پنج دی ماه سال 82 در بم و گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان این حادثه دلخراش اظهار کرد: اگر چه امروز بم آبادتر و مستحکم تر ساخت شده ولی هر سال که می گذرد آثار تلخ روحی و روانی زلزله در بحث آسیب های اجتماعی نمایان تر می شود .

وی با طرح این پرسش که آیا بعد از زلزله بم در بحث زیرساخت روحی و روانی و آسییب های اجتماعی هم برنامه های کاربردی صورت گرفته؟ افزود: باید بگویم نیاز هر جامعه ای که بحران های طبیعی را تجربه می کند، این است بعد از آن پس لرزه های روحی و روانی دیده شود که این مسئله کار سازمان هایی همچون بهزیستی را سخت تر می کند.

ابوذری به حضور پررنگ روان پزشکان از سراسر کشور در ابتدای زلزله به بم اشاره کرد و افزود: در این بازه زمانی مباحث روان شناختی در نظر گرفته شد که ماهیانه به طور میانگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بم، شهر بدون مانع برای معلولان/ آثار روحی زلزله هر سال نمایان تر می شود

بم، شهر بدون مانع برای معلولان/ آثار روحی زلزله هر سال نمایان تر می شود