مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 10:402022-12-18سياسي

انقطاع از سنت و عالمان، از عوامل بروز بحران های فرهنگی و اجتماعی


معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: انقطاع از سنت، عالمان، علم و محافل علمی یکی از دلایل بروز بحران های فرهنگی و اجتماعی است.

- ایسنا/مرکزی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: انقطاع از سنت، عالمان، علم و محافل علمی یکی از دلایل بروز بحران های فرهنگی و اجتماعی است.

یاسر احمدوند 27 آذرماه 1401 در نخستین پیش کنگره بین المللی آیت الله العظمی آقاضیاءالدین عراقی بیان کرد: وجود عالمان بزرگی چون آقا ضیاءالدین در واقع مزیت ایران اسلامی به شمار می رود که باید برای نسل جوان معرفی شوند و قطعا از بروز آسیب ها جلوگیری می کند.

وی با تاکید بر اینکه انقطاع از سنت، عالمان، علم و محافل علمی یکی از دلایل بروز بحران های فرهنگی و اجتماعی است و تکریم عالم و علم و تجلیل از بزرگان از وظایف اصلی ماست، گفت: مسلما معرفی بیشتر شخصیتی چون آقاضیاءالدین که حتی رهبر انقلاب اسلامی در سفر به استان مرکزی به ایشان اشاره داشتند، امر مهمی تلقی می شود و امید است که تجلیل از بزرگان در استان به سنتی حسنه و الگویی برای کشور بدل شود.

احمدوند تصریح کرد: با وجود چنین ریشه ها و پشتوانه هایی سفینه انقلاب با هدایت داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی مسیر خود را با قدرت و صلابت پیش می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقطاع از سنت و عالمان، از عوامل بروز بحران های فرهنگی و اجتماعی

انقطاع از سنت و عالمان، از عوامل بروز بحران های فرهنگی و اجتماعی