مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 10:562022-12-18سياسي

مهارت ورزی در علوم انسانی یک ضرورت است


رییس دانشگاه اراک مهارت ورزی در علوم انسانی را یک ضرورت عنوان کرد و گفت: علوم انسانی مغز و محتوای جامعه بشری است و باقی علوم در ایجاد بستر، نقش آفرینی می کنند.

- مجتبی ذوالفقاری 27 آذر ماه، در اولین همایش ملی تحول در علوم انسانی و نقش آن در پیشرفت ایران اسلامی که به همت دانشگاه اراک برگزار شد، اظهار کرد: از سال گذشته جلساتی در خصوص برگزاری این همایش به همت مسئولین مختلف در دانشگاه ها و استان برگزار و مباحث مختلفی درخصوص محتوا مطرح شده است.

وی با بیان اینکه علوم انسانی پایه و اساس و باقی علوم وسیله هستند، گفت: جوانان آنگونه که باید به علوم انسانی تمایل و علاقه ندارند، لذا باید فرایندها بازبینی و علوم انسانی جذاب شود تا گرایش ها به این سمت حرکت کند.

مردم وقتی شاهد باشند علوم انسانی زندگی آنها را بهبود می بخشد، قطعا به سمت این علوم حرکت می کنند.

رییس دانشگاه اراک با بیان اینکه در اقتصاد دانش بنیان باید روی ظرفیت ها سرمایه گذاری کرد، تصریح کرد: علوم انسانی جایگاه ویژه ای دارد و باید بیش از پیش در این بخش و تجاری سازی آن کار شود.

ذوالفقاری ادامه داد: با توجه به اینکه علوم انسانی نیاز مردم است و نیاز به برگزاری استارتاپ در این حوزه احساس می شود، باید به استارتاپ ها در این بخش توجه ویژه صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت ورزی در علوم انسانی یک ضرورت است

مهارت ورزی در علوم انسانی یک ضرورت است