مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 10:562022-12-18سياسي

6 نقطه از خراسان شمالی در انتظار تدفین شهدای گمنام


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: در 6 نقطه از خراسان شمالی، شهدای گمنام تدفین خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ محمد نجاتی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی، امروز 27 آذرماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل اداره کل حفظ آثار استان برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با تشییع 300 شهید تازه تفحص شده در کشور، خراسان شمالی میزبان 6 شهید گمنام خواهد بود که در 6 نقطه از استان تدفین می شوند.

وی با بیان اینکه خراسان شمالی تاکنون میزبان پیکر 72 شهید گمنام بوده است، اضافه کرد: شهدای گمنام در 32 نقطه از استان تدفین شده اند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی با اشاره به اینکه 6 شهید گمنام تازه تفحص شده از 29 آذرماه وارد استان می شوند، افزود: شهرستان های فاروج، شیروان، اسفراین، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان، مانه و سملقان و بجنورد به ترتیب میزبان شهدای گمنام خواهند بود.

امیر سرتیپ نجاتی با تأکید براینکه 6 شهید گمنام در شهرستان های بجنورد و مانه و سملقان تدفین می شوند، ادامه داد: شهدای گمنام در پادگان یگان ویژه نیروی انتظامی استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد، دادگستری کل، پتروشیمی، ستاد فرماندهی فراجا مانه و سملقان و روستای گز آباد تدفین خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 نقطه از خراسان شمالی در انتظار تدفین شهدای گمنام

6 نقطه از خراسان شمالی در انتظار تدفین شهدای گمنام