مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 11:002022-12-18اقتصادي

تصویب 30 میلیارد تومان به ورزشگاه 15 هزار نفری شهرکرد تخصیص یافت


شهرکرد_ سرپرست اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: 30 میلیارد تومان اعتبار به پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری شهرکرد اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، موعود بنیادی فر صبح یکشنبه در شورای عالی ورزش چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: 158 میلیارد تومان اعتبار از محل سفر ریاست جمهور برای ورزش این استان به تصویب رسیده است.

وی با اشاره به تصویب 30 میلیارد تومان در قالب تکمیل پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری شهرکرد، افزود: همچنین 28 میلیارد تومان از اعتبارات نفت به چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تعداد ورزشکاران سازمان یافته (ورزشکارانی که بیمه ورزشی هستند) در این استان برابر 38 هزار و 699 نفر هستند و 28 تیم از استان در لیگ های برتر رشته های ورزشی فوتبال، قایق رانی، هندبال، والیبال و کشتی حاضرند.

بنیادی فر با بیان اینکه 30 نفر از ورزشکاران چهارمحال و بختیاری به تیم های ملی دعوت شدند که از این تعداد 13 نفر برگزیده هستند، گفت: 164 اعزام به مسابقات کشوری و جهانی از این استان صورت گرفته و 112 مقام در مسابقات کشوری و جهانی کسب شده است.

وی عنوان کرد: صندوق حمایت از ورزش چهارمحال و بختیاری، هر رشته ورزشی یک صنعت، جلب صنعت برای حمایت از ورزش استان ازجمله اقدامات دیگری است که باید انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 30 میلیارد تومان به ورزشگاه 15 هزار نفری شهرکرد تخصیص یافت

تصویب 30 میلیارد تومان به ورزشگاه 15 هزار نفری شهرکرد تخصیص یافت