مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 11:102022-12-18اقتصادي

جزییات تسهیلات 5 میلیارد تومانی برای واحدهای دانش بنیان و صادراتی


عضو هیئت مدیره صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک از پرداخت تسهیلات تا سقف 5 میلیارد تومان با نرخ ترجیحی 14 درصد با اولویت طرح های دانش بنیان و صادراتی خبر داد.

- عضو هیئت مدیره صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک از پرداخت تسهیلات تا سقف 5 میلیارد تومان با نرخ ترجیحی 14 درصد با اولویت طرح های دانش بنیان و صادراتی خبر داد.

محسن سراج زاده در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه رسالت اصلی صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک، صدور ضمانت نامه برای فعالان اقتصادی با اشتغال کمتر از 50 نفر کارکن در حوزه تولید با رویکرد پوشش کسری وثایق است، اظهار کرد: امسال منابعی برای افزایش سرمایه صندوق تخصیص داده شد که امکان تلفیق این منابع با منابع بانکی برای اعطای تسهیلات با نرخ ترجیحی 14 درصد وجود دارد.

در حال حاضر اولویت تخصیص این منابع با طرح های دانش بنیان و صادراتی است.

وی با بیان اینکه اولویت اصلی این منابع طرح های دانش بنیان است، گفت: سقف منابع قابل استفاده برای هر واحد معادل پنج میلیارد تومان است.

از طرف دیگر به گفته این مقام مسئول بر اساس ضوابط صندوق، ضمانت تا سقف پنج میلیارد تومان برای ضمانت نامه های تعهد پرداخت یا اعتباری و تا هفت میلیارد تومان برای پیمانکاری صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تسهیلات 5 میلیارد تومانی برای واحدهای دانش بنیان و صادراتی

جزییات تسهیلات 5 میلیارد تومانی برای واحدهای دانش بنیان و صادراتی