مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 11:162022-12-18سياسي

امام جمعه قزوین: بانک ها به تعهدات خود در پروژه مسکن ملی عمل کنند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در حاشیه بازدید از پروژه مسکن ملی در مهرگان گفت: سرعت ساخت مسکن ملی در قزوین قابل تقدیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عابدینی با حضور در مهرگان، از پروژه های مسکن ملی و نهضت ملی مسکن قزوین بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند ساخت وسازها قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ضمن بیان برخی از دغدغه های مردم از جمله ضرورت مشخص شدن دقیق آورده های آنان، ضرورت افزایش سرعت ساخت وسازها و همچنین عمل به تعهدات از سوی بانک ها، از مسئولان اجرایی به خاطر افزایش سرعت در ساخت وساز نسبت به گذشته و ساخت خانه های با کیفیت، قدردانی کرد.

امام جمعه قزوین در حاشیه بازدید از پروژه مسکن ملی با بیان اینکه سرعت ساخت مسکن ملی در قزوین قابل تقدیر است، اظهار کرد: الحمدلله کار پروژه ساخت مسکن ملی و نهضت ملی مسکن با نشاط و جهادی پیش می رود و ان شاءالله با این پشتکار فرصت های از دست رفته گذشته جبران خواهد شد.

وی ادامه داد: عزیزان ما پای کار ساخت انبوهی از ساختمان های در حال پیشرفت هستند، امیدواریم بانک ها نیز به تعهدات خود عمل کنند و صاحبان ملک ها بتوانند به موقع سهم خود را بپردازند چرا که هر چه پروژه به تأخیر بیفتد تحت تأثیر تورم و گرانی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قزوین: بانک ها به تعهدات خود در پروژه مسکن ملی عمل کنند

امام جمعه قزوین: بانک ها به تعهدات خود در پروژه مسکن ملی عمل کنند