مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 11:302022-12-18اقتصادي

پیگیری دستورالعمل جذب خانواده های شاهد و ایثارگر در خوزستان


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: دستورالعمل به کار گیری 25 درصد از فرزندان و خانواده شهدا و ایثارگران در شرکت های بزرگ استان رصد و پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان غمگین پیش از ظهر امروز یکشنبه در حاشیه بازدید از شرکت های استان به منظور بررسی میدانی اعمال 25 درصد حق به کارگیری و جذب فرزندان شاهد و ایثارگر در کارگاه ها و شرکت های تولیدی و صنعتی استان اظهار کرد: این بازدید از شرکت های بزرگ را در سطح استان جهت بررسی و پیگیری و نظارت بر جذب به کارگیری 25 درصد از جامعه ایثارگران، جانبازان و خانواده معزز شهدا آغاز کردیم.

وی افزود: ما علاوه بر وظیفه قانونی، مسئولیت داریم نسبت به جذب فرزندان و خانواده معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان تلاش کنیم چرا که اعتقاد داریم با وجود صنایع بزرگ و شرکت های عظیم در استان وجود بیکار در بین خانواده های معزز شهدا زیبنده نیست.

غمگین با اشاره به اینکه این مانور مشترک با مدیر کل بنیاد شهید استان و در جهت بررسی میزان تحقق حق جذب و به کارگیری 25 درصد ویژه خانواده شهدا و ایثارگران بیان کرد: وظیفه ما تلاش به منظور ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال زایی برای عموم جوانان جویای کار، پیگیری و انجام مصوبات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری دستورالعمل جذب خانواده های شاهد و ایثارگر در خوزستان

پیگیری دستورالعمل جذب خانواده های شاهد و ایثارگر در خوزستان