مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 11:302022-12-18بين الملل

گفتگوی تلفنی مقام ارشد کاخ سفید با نخست وزیر عراق


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری شفق نیوز، «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق دیروز شنبه تماسی تلفنی از «برت مک گورک» هماهنگ کننده امور خاورمیانه و شمال آفریقا در کاخ سفید دریافت کرد.

- برت مک گورگ هماهنگ کننده امور خاورمیانه و شمال آفریقا در کاخ سفید با محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق تلفنی گفتگو و درباره مسائل مختلف رایزنی کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری شفق نیوز، محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق دیروز شنبه تماسی تلفنی از برت مک گورک هماهنگ کننده امور خاورمیانه و شمال آفریقا در کاخ سفید دریافت کرد.

در بیانیه دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق درباره این تماس تلفنی آمده است که برت مک گورک در این تماس ضمن تبریک تصدی پست نخست وزیری به السودانی، بر حمایت مستمر آمریکا از ثبات، امنیت و حاکمیت عراق و تمایل جو بایدن رییس جمهور آمریکا برای تقویت روابط راهبردی دوجانبه تأکید کرد.

بر اساس این بیانیه، نخست وزیر عراق نیز تأکید کرد که عراق کشوری یکپارچه، مستقل و دارای حاکمیت است و اولویت دولت وی حفظ روابط متوازن و ایجاد مشارکت های اقتصادی در منطقه و جهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی تلفنی مقام ارشد کاخ سفید با نخست وزیر عراق

گفتگوی تلفنی مقام ارشد کاخ سفید با نخست وزیر عراق