مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 11:302022-12-18دانش

تجلیل از رییس دانشگاه تبریز به عنوان رییس برتر حامی پژوهش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، برترین پژوهشگران و فناوران، انجمن ها و نشریات علمی برگزیده کشور در بیست و سومین جشنواره ی تجلیل از پژوهشگران، - رییس دانشگاه تبریز با حضور وزیر علوم به عنوان رییس برتر حامی پژوهش انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، برترین پژوهشگران و فناوران، انجمن ها و نشریات علمی برگزیده کشور در بیست و سومین جشنواره ی تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده ی کشور طی آیینی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مسئولان ستاد ملی هفته ی پژوهش و فناوری معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این آیین که در سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد از دکتر صفر نصراله زاده، رییس دانشگاه تبریز به عنوان رییس برتر حامی پژوهش تجلیل شد.

یادآور می شود؛ پژوهشگران برتر از دانشگاه ها و مراکز وابسته به وزارت علوم و دستگاه های دیگر، نشریات برگزیده و انجمن علمی برگزیده نیز  معرفی و تجلیل شدند و برترین اعضای هیات علمی در زمینه ارتباط با صنعت، استانداران برتر حامی فناوری و روسای دانشگاه های حامی پژوهش و فناوری نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از رییس دانشگاه تبریز به عنوان رییس برتر حامی پژوهش

تجلیل از رییس دانشگاه تبریز به عنوان رییس برتر حامی پژوهش