مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 11:352022-12-18سياسي

همایش «احیای میراث علمای کربلا» در عراق برگزار شد


سومین همایش بین المللی «احیای میراث علمای کربلا» با حضور آل صادق، سفیر و حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا اباذری، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق برگزار شد.

- سومین همایش بین المللی احیای میراث علمای کربلا با حضور آل صادق، سفیر و حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا اباذری، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این همایش که به همت مرکز مطالعات و تحقیقات عتبه مقدس حسینی و تولیت آن مجموعه الشیخ عبد المهدی الکربلایی برگزار شد، مقامات و شخصیت ها، شیوخ عشایر، اساتید حوزه و دانشگاه، تنی چند از اساتید دانشگاهی کشورمان در باب ابعاد شخصیتی، زوایای اندیشه و تفکر و همچنین مجاهدت های این عالم برجسته جهان تشیع سخنرانی کردند.

شیخ عبدالمهدی کربلایی متولی شرعی آستان مقدس حسینی و نماینده آیت الله سیستانی در سخنانی، به همگرایی در رویکردها و اهداف مرجعیت شیخ محمد تقی شیرازی (قدس) و مرجعیت سید علی سیستانی(دام ظله) اشاره کرد.

وی گفت: از میان مراجع سابق شیخ محمد تقی شیرازی و از میان مراجع متأخر سید علی سیستانی در رویکرد و برنامه ریزی برای تحقق اهداف اصلی مرتبط به زندگی امت همگرایی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش «احیای میراث علمای کربلا» در عراق برگزار شد

همایش «احیای میراث علمای کربلا» در عراق برگزار شد