مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 11:502022-12-18سياسي

پیرایش شهری یکی از دغدغه های اصلی مردم اصفهان است


رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پیرایش شهری یکی از دغدغه های بوده که برخی نازیبایی ها زیبنده دین و فرهنگ و تاریخ این شهر نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رسول میرباقری در نطق میان دستور شصت و هشتمین جلسه علنی شورا با گرامیداشت روز حمل و نقل و رانندگان اظهار کرد: روز گذشته در ایستگاه شهید مهرابی اتوبوسرانی شاهد رویدادی زیبا بودیم و شهر بر اثر ایثار و تلاش و کوشش این انسان ها برپا شده است، اما گاهی از زحماتی که برای نظم و آرامش شهر کشیده می شود غافل هستیم.

وی افزود: تلاش های رانندگان حوزه های مختلف حمل و نقل در کنار پاکبانان و کارگران فضای سبز، قابل ستایش است و به عنوان خادم مردم در شورای شهر دست یک یک این عزیزان را می بوسم و امیدوارم قدردان زحمات آن ها باشیم.

رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به موضوع پیرایش شهری گفت: یکی از دغدغه های کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی از آغاز دوره جدید فعالیت خود، موضوع پیرایش شهری بوده است.

در دستورات دینی نیز صدها نکته پیرامون نظم و پاکیزگی ذکر شده است و باید گفت برخی نازیبایی ها زیبنده دین و فرهنگ و تاریخ ما نیست.

وی ادامه داد: بزرگان شهری زیبا و هنرمندانه را تحویل ما دادند و این معماری کم نظیر که امانتی است در دست ما باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیرایش شهری یکی از دغدغه های اصلی مردم اصفهان است

پیرایش شهری یکی از دغدغه های اصلی مردم اصفهان است