مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 11:502022-12-18سياسي

ضرورت رفع دوگانگی علم و ایمان در دانشگاه ها


کارشناس برنامه ریزی فعالیت های رسانه ای تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: هم سویی  و وحدت علم و ایمان در حوزه و دانشگاه سعادت بخش انسان و راهگشای توسعه در عصر حاضر است.

- علی دژبانی در گفت وگو با، با گرامیداشت 27 آذر سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه، در سخنانی اظهار کرد: اخلاق محوری و انطباق علم و ایمان عامل پیشرفت علمی و فرهنگی جوامع است.

وی با اشاره به ضرورت رفع دوگانگی علم و دین در دانشگاه ها افزود: مسئولیت اساتید و صاحبان فکر و نظر در دانشگاه ها در این حوزه بسیار خطیر بوده و انتظار می رود برای جامعه آینده باسوادان به دور از ایمان تربیت نکنیم.

کارشناس فعالیت های رسانه ای تبلیغات اسلامی استان به فعالیت این اداره کل در بحث حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل در ارتباطی مستمر با حوزه های علمیه و دانشگاه های استان، به برگزاری گفتمان های روشنگری و تبیین در خصوص مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی پرداخته و رسالت تبلیغی خود را این حوزه انجام می دهد.

دژبانی افزود: با پیشرفت علم، دانش، صنعت و تکنولوژی، نیاز جامعه بشری به اخلاق و معنویت افزایش می یابد و لازم است به موازات آن دستورات اخلاقی پیامبر اکرم (ص) کاملاً مورد عمل و نظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رفع دوگانگی علم و ایمان در دانشگاه ها

ضرورت رفع دوگانگی علم و ایمان در دانشگاه ها