مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 11:502022-12-18سياسي

ظرفیت غنی سازی به بیش از دو برابر کل تاریخ رسیده


قانون اقدام راهبردی قانون خوبی برای توسعه صنعت هسته ای بود و امروز اجرای این قانون غنی سازی را به سطحی رساند که در زمان حاضر ظرفیت غنی سازی کشور به بیش از دو برابر کل تاریخ این صنعت رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، اعضای فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی با حضور در سازمان انرژی اتمی و دیدار با رییس و متخصصان و مدیران این سازمان از نزدیک در جریان پیشرفت های صنعت هسته ای و آخرین تحولات فنی و سیاسی در خصوص مذاکرات با طرف های خارجی و همچنین تأثیرات اجرای قانون اقدام راهبردی مصوب مجلس قرار گرفتند.

مسئولان آژانس انرژی اتمی به تهران می آیند در ابتدای این دیدار حجت الاسلام میرتاج الدینی، رییس فراکسیون در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته ای گفت: با توجه به نزدیکی به ایام بررسی لوایح بودجه و برنامه و نگاه راهبردی اعضای فراکسیون به موضوعات کشور بر آن شدیم طی جلسه ای از نزدیک با پیشرفت ها و البته مطالبات و انتظارات سازمان انرژی اتمی آشنا شویم.

وی افزود: با وجود تلاش دشمنان برای خاموش کردن مشعل فروزان دانش و فناوری هسته ای کشور، همه ساله شاهد ثمرات جدیدی در این صنعت به دست متخصصان داخلی هستیم و شهدای هسته ای با خون خود حق مسلم صنعت هسته ای صلح آمیز ما را اثبات کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت غنی سازی به بیش از دو برابر کل تاریخ رسیده

ظرفیت غنی سازی به بیش از دو برابر کل تاریخ رسیده