مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 12:032022-12-18اقتصادي

ترافیک، انعکاس ضعف زیرساخت ها در کرمانشاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، ترافیک کلانشهر کرمانشاه دیگر امان شهروندانش را بریده به خصوص در هسته مرکزی شهر و در بعدازظهرها.

روز گذشته حول و حوش ساعت 12 ظهر حوالی میدان سپاه حدود یک ربع در گره ترافیکی گیر کردم همین معطلی دلیلی شده تا مسافران سر صحبت را با راننده تاکسی باز کردند، یکی از مسافران می گفت: هر روز این مسیرم است، صبح ها بهتر است ولی این ساعت که مدارس تعطیل می شوند همین ترافیک رو شاهد هستیم.

راننده در جواب، گفت: بیشتر مواقع سعی می کنم این ساعت اینجا مسافر نزنم، ترافیک آدم رو کلافه می کنه طبق وعده مسؤولان قراره این تقاطع سپاه خرداد سال آینده افتتاح شود اگه این اتفاق بیفته وضعیت خیلی خوب میشه کار عمرانی وسط شهر باید سریع به اتمام برسد تا مردم اذیت نشوند.

همین که به صحبت ها گوش می کردم، یکی دیگر از مسافرهای که صندلی جلو کنار راننده نشسته بود، گفت: برای رفع این مشکل شهری ارائه ایده های جدید، فکری نو، و اقدامی علمی و خلاقانه ضروری است، مسؤولان برای حل مشکل ترافیک شهری باید به صورت علمی اقدامات لازم را به عمل آورند.

  بله، متأسفانه خیابان های شهر کرمانشاه مدام شاهد ترافیک سنگین است که شهروندان را کلافه کرده، دیگر زیرساخت های این کلانشهر جوابگوی این حجم جمعیت و این تعداد خودرو نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک، انعکاس ضعف زیرساخت ها در کرمانشاه

ترافیک، انعکاس ضعف زیرساخت ها در کرمانشاه