مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 12:152022-12-18اقتصادي

نهالکاری در 6000 هکتار طی سال گذشته


رییس مرکز جنگل های خارج از شمال سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری با بیان اینکه طی سال گذشته 6000 هکتار نهالکاری انجام شده است، گفت: در تمام این فعالیت ها پویش های مردمی اهمیت بسیار بالایی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز یکشنبه (27 آذر) مراسمی با عنوان پویش ایران سرسبز، ایران قوی و یک نهضت جهادی با حضور دستگاه های مختلف دولت با عنوان طرح نهضت جهادی تولید و کاشت یک میلیارد اصله نهال طی یک برنامه چهارساله برگزار شد که با 30 میلیون اصله نهال شروع خواهد شد و تا سال آینده به 250 میلیون اصله نهال خواهند رسید.

66 دستگاه برای اجرای این طرح همکاری می کنند.

باتوجه به اهمیت رفع آلودگی هوا توسط درخت و نهال و تولید آب به وسیله درخت ها، این طرح اهمیت بالایی دارد و بحث نگهداشت نهال ها علاوه بر کاشت آن ها با کمک 66 نهاد همچون وزارت آموزش و پرورش و.

از جمله اهداف این نشست است.

کامران پورمقدم - رییس مرکز جنگل های خارج از شمال سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری- در حاشیه این جلسه درباره اقدامات انجام شده در سال گذشته در خصوص کاشت نهال اظهار کرد: با همکاری تمامی دستگاه های عضو، سال گذشته حدود 6000 هکتار عملیات بذرکاری و نهالکاری در عرصه های جنگلی و مرتعی انجام و این عرصه ها با کمک نیروهای جهادی و مردمی و دستگاه ها احیا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهالکاری در 6000 هکتار طی سال گذشته

نهالکاری در 6000 هکتار طی سال گذشته