مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 12:282022-12-18اجتماعي

بیش از 270 هزار مترمربع از معابر محلات هدف بازآفرینی شهری گلستان آسفالت شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در دومین جلسه ستاد بازافرینی شهری پایدار در محل استانداری اظهار کرد: در سال 1400 برنامه ها و اقدامات متنوعی با توجه به اعتبارات بازافرینی شهری با کمک شهرداری های استان در محلات هدف کم برخوردار اجرا شد.

وی تصریح کرد: در سال 1400 برای شهرداری های آزادشهر، گنبدکاووس، آق قلا، بندر ترکمن، بندرگز، خان ببین، گمیش تپه، رامیان، علی آباد کتول، کردکوی و مینودشت بیش از دو هزارو 132 تن قیر رایگان از محل اعتبارات بازافرینی شهری تخصیص دادیم تا برنامه های خود را در محلات هدف کم برخوردار اجرا کنند که خوشبختانه بجز یکی دو شهر که با مشکلاتی مواجه بودند همگی تکالیف و وظایف خود را انجام دادند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خاطرنشان کرد: تاکنون از محل اعتبارات قیر رایگان مبلغ 20 میلیارد و 300 میلیون تومان تخصیص یافته و بیش از 270 هزار مترمربع از معابر شهری محلات هدف و کم برخوردار آسفالت شده است.

وی ادامه داد: حدود 294 هکتار از مساحت استان گلستان در بافت های ناکارامد قرار دارد که شامل سکونتگاه های غیررسمی، بافت فرسوده، حاشیه نشینی و غیره می شود.

ملک در مورد اهم  اقدامات پروژه های بازآفرینی شهری در گرگان توسط اداره کل راه و شهرسازی گفت: بهسازی و مرمت مسجد گلشن، بهسازی و مرمت مدرسه صالح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 270 هزار مترمربع از معابر محلات هدف بازآفرینی شهری گلستان آسفالت شده است

بیش از 270 هزار مترمربع از معابر محلات هدف بازآفرینی شهری گلستان آسفالت شده است