مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 12:302022-12-18اقتصادي

امضا تفاهم نامه همکاری علمی-تخصصی بین دانشگاه ملایر و شرکت ایران ترانسفو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، نشست تخصصی فرصت های اشتغال و پیشرفت حوزه آب و برق با حضور اکبری معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساتکاب، - معاون وزیر نیرو گفت: از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون، در حوزه پژوهش بیش از 25 درصد رشد داشتیم و با شرکت هایی که نیازهای این صنعت را برآورده کردند، قراردادهای پژوهشی و تحقیقاتی امضا کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، نشست تخصصی فرصت های اشتغال و پیشرفت حوزه آب و برق با حضور اکبری معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساتکاب، محمدزاده رییس هیئت مدیره شرکت ایران ترانسفو و جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه ملایر و دیگر مجموعه های آموزشی شهرستان برگزار شد.

در این نشست که به همت و پیگیری بیگی نژاد نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، در خصوص ظرفیت ها و چالش های حوزه آب و برق و همچنین فرصت های اشتغال و پیشرفت در این صنایع بحث و تبادل نظر شد.

اکبری گفت: با راه اندازی خط تولید روغن ترانسفورماتور فوق توزیع و قدرت، برای نخستین بار تولید روغن های ترانس در کشور توسط متخصصان و مهندسان ایرانی شرکت ایران ترانسفو و شرکت های دانش بنیان بومی سازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضا تفاهم نامه همکاری علمی-تخصصی بین دانشگاه ملایر و شرکت ایران ترانسفو

امضا تفاهم نامه همکاری علمی-تخصصی بین دانشگاه ملایر و شرکت ایران ترانسفو