مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 12:452022-12-18سياسي

مسئولان در موضوع عفاف و حجاب جدی باشند


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مسئولان در موضوع عفاف و حجاب جدی باشند، گفت: رعایت عفاف و حجاب موجب پیشگیری از ناهنجاری های اخلاقی در جامعه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلان با اشاره به فضای گسترده فعالیت های فرهنگی و نقش مؤثر آن در همه حوزه ها اظهار کرد: فرهنگ ما متشکل از اسلام و معارف دین است.

امام جمعه رشت با اشاره به گلایه برخی مسئولان از جزیره ای عمل کردن تعدادی از دستگاه ها اضافه کرد: اگر همه باهم و در کنار هم کار کنند قطعاً به مسائل این چنینی بر نخواهیم خورد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه آداب مذهبی در بسیاری از گروه های اهل سنت استفاده می شود، افزود: این رسوخ آداب اسلامی در لایه های ملت ها و اقوام گوناگون قابل لمس است.

وی با بیان اینکه امروز در جنگ روایت ها قرار داریم تا جایی که فضای دیجیتالی در عزل و نصب مدیران تأثیرگذار است، ادامه داد: در دوران کرونا کاری با جوانان ما شد تا برخی از جوانان به بسیاری از ارزش ها پشت کرده و به خیابان بیایند.

آیت الله فلاحتی در ادامه به عملکرد ادارات در راستای فرهنگ عفاف و حجاب اشاره کرد و افزود: در جلسات پیش مقرر شد دستورالعملی به همه دستگاه ها بر ضرورت رعایت عفاف و حجاب در ادارات ابلاغ شود که این موضوع انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان در موضوع عفاف و حجاب جدی باشند

مسئولان در موضوع عفاف و حجاب جدی باشند