مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 12:552022-12-18اقتصادي

57 درصد طرح های اشتغالزایی کمیته امداد کرمان در مناطق محروم اجرا شده است


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه اشتغال زایی، تقویت رونق اقتصادی و توسعه مناطق محروم از جمله اهداف مهم این نهاد در ایجاد اشتغال در این مناطق است، - ایسنا/کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه اشتغال زایی، تقویت رونق اقتصادی و توسعه مناطق محروم از جمله اهداف مهم این نهاد در ایجاد اشتغال در این مناطق است، گفت: 57 درصد طرح های اشتغال این نهاد در مناطق محروم اجراشده است.

ناصر عسکری نژاد امروز 27 آذرماه با بیان اینکه یکی از مهم ترین فعالیت های کمیته امداد بحث توانمندسازی اقتصادی خانواده ها است، افزود: کمیته امداد بعد از شناسایی افراد مستعد اشتغال ضمن آموزش و مشاوره شغلی در نهایت با معرفی این افراد به بانک های عامل تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به آنها پرداخت می کند.

وی با بیان اینکه طی 9 ماهه امسال بیش از 10 هزار و 303 طرح اشتغال در استان کرمان اجرا شده، گفت: برای اجرای این تعداد طرح 730 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه از محل تسهیلات تبصره 16، امداد و لایت، تبصره 18 و تسهیلات روستایی پرداخت شده و با اجرای این تعداد طرح اشتغال، 15 هزار و 151 فرصت شغلی توسط کمیته امداد در استان ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در ادامه با بیان اینکه اشتغال زایی، تقویت رونق اقتصادی و توسعه مناطق محروم از جمله اهداف مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

57 درصد طرح های اشتغالزایی کمیته امداد کرمان در مناطق محروم اجرا شده است

57 درصد طرح های اشتغالزایی کمیته امداد کرمان در مناطق محروم اجرا شده است