مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 12:552022-12-18سياسي

معرفی 40 پزشک متخلف همدانی به امور مالیاتی


مدیرکل امور مالیاتی استان همدان با بیان اینکه براساس قانون بودجه سال 1401 با پزشکانی که از کارتخوان استفاده نمی کنند، برخورد صورت می گیرد، گفت: - براساس گزارش مردمی 40 نفر از پزشکانی که از بیماران وجه نقد درخواست می کنند، به امور مالیاتی گزارش شده است.

وجیه الله ذکوری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس ماده 24 پایانه های فروشگاهی و قانون بودجه 1401 پزشکان متخلفی که از کارتخوان استفاده نمی کنند، به نظام پزشکی اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 40 پزشک متخلف از طریق سامانه به امور مالیاتی معرفی شده اند، تصریح کرد: مردم می ‎توانند از طریق سامانه 1526 اسامی پزشکانی که از کارتخوان استفاده نمی کنند به امور مالیاتی گزارش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به موجب بند ی تبصره 6 قانون بودجه سال 1398 و تبصره 2 ماده 169 قانون مالیات های مستقیم، همه صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی که مجوز فعالیت آنها توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان نظام پزشکی ایران، سازمان نظام دامپزشکی یا سازمان دامپزشکی ایران صادر می شود، مکلف هستند در چهارچوب آیین نامه تبصره 2 ماده 169 قانون مالیات های مستقیم نسبت به نصب، راه اندازی و استفاده از پایانه فروشگاهی از ابتدای سال 1398 اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 40 پزشک متخلف همدانی به امور مالیاتی

معرفی 40 پزشک متخلف همدانی به امور مالیاتی