مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 13:052022-12-18اقتصادي

موانع صادرات حوزه کشاورزی اصفهان/تعهد ارزی برخی محصولات تعدیل شد


معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، موانع صادرات محصولات کشاورزی و اقدامات دولت برای تسهیل روند صادرات در استان را تشریح کرد.

- امید شریفی در گفت وگو با خبرنگار مهر درخصوص موانع صادرات محصولات کشاورزی استان اظهار داشت: بازار صادراتی نیازمند پایداری و استمرار در تأمین کالا است و پس از آن کیفیت و مزیت قیمتی کالا اهمیت دارد که بتوان برای رقابت با دیگر کشورها کالایی با کیفیت و تنوع بالا برای 12 ماه سال تولید و تأمین کرد.

گشایش بازارهای هدف جدید در حوزه صادرات کشور وی با اشاره به اینکه تشکل های کشاورزی استان در سنوات اخیر در تأمین کالاهای صادراتی توانمند شده اند، افزود: مسائل تحریمی، مشکلات ارز و قوانین و مقررات کشورهای مقصد موانعی است که صادر کنندگان و تولیدکنندگان ما را اذیت می کند که با تدابیر انجام شده بازارهای هدف جدیدی برای کشور گشایش یافته و در حوزه اوراسیا، افغانستان پاکستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس بازار خوبی را برای محصولات بخش کشاورزی استان نیز ایجاد کرده است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: این استان در زمینه صادرات مزیت هایی دارد که شاید منحصر به فرد است که از جمله آن وجود پایانه حمل بار هوایی یا کاربوترمینال در استان بوده که بالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع صادرات حوزه کشاورزی اصفهان/تعهد ارزی برخی محصولات تعدیل شد

موانع صادرات حوزه کشاورزی اصفهان/تعهد ارزی برخی محصولات تعدیل شد