مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 13:052022-12-18سياسي

ضرورت تخصیص اعتبارات لازم از سوی مجلس و دولت به صندوق روستاییان


امیدواریم مجلس و دولت منابع لازم را برای افزایش پوشش بیمه ای روستاییان و عشایر اختصاص دهند تا شاهد رشد صندوق روستاییان باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در مراسم روز ملی روستا و عشایر که امروز برگزار شد، با اشاره به اینکه جامعه عشایر 11 هزار شهید را تقدیم پیامبر اسلام کردند گفتند: یکی از شاخص های مهم پیشرفت و توسعه و اعتلای فرهنگ عمومی، گسترش بیمه و خدمات مرتبط با آن در جوامع بشری است.

وی تاکید کرد: اگر بخواهیم شاخص روشنی برای اعتلای فرهنگی داشته باشیم باید ببینیم فرهنگ بیمه در آن جامعه در چه جایگاهی است و هر قدر مردم بیشتر به سوی بیمه اختیاری روی بیاورند در این خصوص موفق تر بوده ایم.

وی گفت: امیدواریم روزی باشد که تمام زنان ما در خانه ها بیمه باشند و همچنین تمامی خانه ها و مغازه ها تحت پوشش بیمه قرار گرفته باشند.

ابوترابی فرد گفت: تجار، کشاورزان و تولیدکنندگان باید با اطمینان خاطر خود را در عرصه تولید و خدمات بیمه کنند اما ما امروز با این نقطه فاصله داریم و یکی از مسئولیت های رسانه ملی تبیین فرهنگ بیمه است.

وی با اشاره به اینکه خداوند همه افراد بشر را بیمه کرده است، گفت: تمامی ما با گوهری به نام عقل بیمه خداوند هستیم و اگر عاقلانه زندگی کنیم و خود را به گوهر عق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تخصیص اعتبارات لازم از سوی مجلس و دولت به صندوق روستاییان

ضرورت تخصیص اعتبارات لازم از سوی مجلس و دولت به صندوق روستاییان