مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 13:052022-12-18اقتصادي

پیشرفت 70 درصدی بزرگراه زابل به زاهدان/ 135 کیلومتر دوبانده شد


با گذشت 16 سال از آغاز ساخت بزرگراه زابل به زاهدان، در حال حاضر 135 کیلومتر از مسیر 200 کیلومتری این راه مواصلاتی، دوبانده شده است.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: سیستان و بلوچستان یکی از بزرگترین استان های کشور است که با توجه به پراکندگی جمعیت، کمترین میزان بزرگراه ها را به خود اختصاص داده است.

یکی از مسیرهای حیاتی و مهم، مسیر زابل به زاهدان است که از دهه 80 ساخت بزرگراه این مسیر و دوبانده سازی این راه مواصلاتی آغاز شده و با وجود اهمیت، اما همچنان با 70 درصد پیشرفت فیزیکی و 135 کیلومتر جاده دو بانده در انتظار تخصیص اعتبارات برای تکمیل است.

در خصوص این محور، گفتگویی با معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان انجام داده ایم.

135 کیلومتر از محور زابل به زاهدان دوبانده شده است معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع 200 کیلومتر محور زابل- زاهدان تا کنون 135 کیلومتر آن دو بانده شده است.

مهدی پارسی در گفتگو با، افزود: در تلاش هستیم در صورت تأمین منابع مالی مورد نیاز، عملیات ساخت قطعه دو به عنوان تنها قطعه باقی مانده این مسیر به طول 31 کیلومتر را تا پایان امسال آغاز کنیم.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از آغاز عملیات آسفالت پنج کیلومتر از قطعه چهار بزرگراه زا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 70 درصدی بزرگراه زابل به زاهدان/ 135 کیلومتر دوبانده شد

پیشرفت 70 درصدی بزرگراه زابل به زاهدان/ 135 کیلومتر دوبانده شد