ارتقاءکیفیت خدمات دولت به ارباب رجوع در استان سمنان پیگیری می شوداستاندار سمنان با بیان اینکه ارتقاء کیفیت خدمات دولت به ارباب رجوع در استان پیگیری می شود، گفت: در این راستا آموزش کارکنان دولت و گسترش فرهنگ ارتباط موثر با مردم در دستور کار است. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه راهبردی توسعه مدیریت استان به میزبانی سالن جلسات یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه مردم ولی نعمتان هستند و هیچ خدمتی بالاتر از انجام کار مؤمن برای رضای خدا نیست، ابراز داشت: در این راستا ارتقا کیفیت خدمات ارائه شده توسط دولت به ارباب رجوع و آحاد اقشار مردم در استان سمنان مورد رصد قرار می گیرد. وی ضمن بیان اینکه از وظایف و سیاست های اصلی شورای راهبری توسعه مدیریت رعایت حق و حقوق مردم است، افزود: برای تحقق این مهم توانمند سازی و آموزش کارکنان دولت و ارتقا فرهنگ ارتباط و برخورد با مردم از طریق تبادل تجارب موفق و اقدامات مطلوب در دستور کار این شورا قرار دارد. استاندار سمنان با بیان اینکه این شورا پنج کمیته دارد، ابراز داشت: این کمیته ها در چهارچوب ساختارهای مدیریتی، توسعه دولت الکترونیک، سرمایه انسانی، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و ارزیابی عملکرد در راستای بهبود کیفیت خدمات دولت عمل می کند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |