مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 13:162022-12-18اجتماعي

راه اندازی نخستین خانه محیط زیست در پژوهشکده معلم فارس


نخستین خانه محیط زیست در پژوهشکده معلم استان فارس، با رویکرد تقویت ایده های خلاقانه کودکان در حیطه محیط زیست، راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، این مراسم با حضور معاون اداره کل حفاظت محیط زیست فارس و جمعی از مدیران پژوهشکده معلم، در کنار دانش آموزان و خانواده آنها برگزار شد.

 صفورا کاظمی، مسئول بخش ادبیات کودک و نوجوان پژوهشکده معلم در این مراسم اظهار داشت: از آنجا که هر دانش آموز می تواند یک همیار محیط زیست باشد، در بخش ادبیات کودک و نوجوان پژوهشکده معلم بستری فراهم شد که این نونهالان به تالیف کتاب در زمینه محیط زیست بپردازند.

وی ادامه داد: در این راستا، دانش آموزان اندیشه های ناب و بکر خود را در قالب داستان برای همسالان خود ارائه می دهند تا گامی رو به جلو جهت حفظ محیط زیست برداشته باشیم.

کاظمی اظهار داشت: بهترین ایده برای نوشتن یک کودک و نوجوان همین جهان پیرامون است، می توان تا مدتها نوشت و سوژه پردازی کرد.

گفتنی است، در این مراسم 14 عنوان کتاب با موضوع محیط زیست از سروده های صفورا کاظمی دبیر انجمن ادبی چکاوک و مسئول بخش کودک و نوجوان پژوهشکده معلم فارس رونمایی شد.

همچنین دانش آموزان همیار محیط زیست و مؤلف، در پایه های مختلف مورد تجلیل قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نخستین خانه محیط زیست در پژوهشکده معلم فارس

راه اندازی نخستین خانه محیط زیست در پژوهشکده معلم فارس