مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 13:262022-12-18دانش

برگزیدگان مسابقات فرهنگی و هنری دانشگاه لرستان تجلیل شدند


برگزیدگان رقابت عکس، کلیپ و دلنوشته دانشجویی دانشگاه لرستان تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امروز یکشنبه معاون دانشجویی دانشگاه لرستان و دبیر شورای صنفی دانشجویان این دانشگاه از برگزیدگان رقابت عکس، کلیپ و دلنوشته دانشجویی دانشگاه لرستان، تجلیل کردند.

سیدحسام الدین حجازی، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، پیمان شمسی و دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان از برگزیدگان دانشجویی رقابت ارسال عکس، کلیپ و دلنوشته های دانشجویان که به مناسبت روز دانشجو (16 آذرماه) برگزار شد تجلیل کردند.

در همین رابطه، سید حسام الدین حجازی معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، اظهار داشت: در این ترم تحصیلی با توجه به حضوری شدن کامل دانشگاه ها در دوران پسا کرونا ، برای ایجاد نشاط دانشجویی، مسابقات مختلف از جمله تولید محتوا با مشارکت دانشجویان دختر و پسر دانشگاه لرستان برگزار شد.

وی، عنوان کرد: در رقابت اخیر، از دانشجویان دانشگاه لرستان خواسته شد عکس ها، کلیپ ها و دلنوشته های خود از زندگی دانشجویی را بفرستند.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، بیان داشت: استقبال دانشجویان از این مسابقه خوب بود به گونه ای که حدود 250 اثر دانشجویی در قالب عکس، کلیپ و دلنوشته برای شرکت در مسابقه، ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان مسابقات فرهنگی و هنری دانشگاه لرستان تجلیل شدند

برگزیدگان مسابقات فرهنگی و هنری دانشگاه لرستان تجلیل شدند