مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 13:352022-12-18سياسي

به هویت سازی علوم انسانی توجه ویژه نشده است


رییس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) گفت: اتفاقات و بحران هایی که امروزه قابل مشاهده است، نشان می دهد که به بحث هویت سازی علوم انسانی توجه ویژه نشده است.

- رییس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) گفت: اتفاقات و بحران هایی که امروزه قابل مشاهده است، نشان می دهد که به بحث هویت سازی علوم انسانی توجه ویژه نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از(مدظله العالی)، به طور رسمی، معرفی شد و این پژوهشگاه مفتخر است که تا به امروز، 3000 اثر به زیور طبع آراسته است که برخی از آثار آن تا کنون، حدود 50 بار به طور مجدد چاپ شده است و فایل های آن نیز، در فضای مجازی در حد بسیار وسیعی، توزیع شده است.

رییس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) ادامه داد: امروزه در نبرد نامتقارن، در برابر با جهالت مدرن، رویارویی صورت گرفته است و انصافاً اثرات پژوهشگاه توانسته است بسیاری از شبهات و دغدغه ها و مشکلات موجود را تبدیل به مسئله نموده و بدان پاسخ دهد، و به اذعان بازدید بسیاری از مسئولین از آثار پژوهشگاه، توانسته است بحث روزآمدی و کارآمدی خود را که یکی از ویژگی-های آثار پژوهشگاه است حفظ کند.

وی بیان داشت: یکی از نکات مورد تأکید پژوهشگاه و ویژگی های آثار آن، بحث هم افزایی است که در این زمینه پژوهشگاه سعی نموده با توجه به مجاورت حوزه، از ظرفیت های معنوی و علمی حوزه و مراکز علمی و پژوهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به هویت سازی علوم انسانی توجه ویژه نشده است

به هویت سازی علوم انسانی توجه ویژه نشده است