مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 14:002022-12-18اقتصادي

زمینه اشتغال زایی در قرارگاه اقتصاد مقاومتی سمنان مهیا شد


دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی سپاه قائم (عج) سمنان با بیان اینکه زمینه اشتغال زایی در قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان مهیا شد، گفت: مشاغل در این قرارگاه آموزش و تسهیلات دریافت می کنند.

- سمنان - دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی سپاه قائم (عج) سمنان با بیان اینکه زمینه اشتغال زایی در قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان مهیا شد، گفت: مشاغل در این قرارگاه آموزش و تسهیلات دریافت می کنند.

حسین فغانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه قرارگاه اقتصاد مقاومتی سپاه استان سمنان اقدام به راه اندازی 545 صندوق اشتغال زایی کرده که ماحصل آن ایجاد 72 شرکت تعاونی بخش تولید بوده است، تاکید کرد: گام های خوبی در راستای توسعه اقتصادی، اشتغال و تولید در استان در همین راستا برداشته شده است.

وی با بیان اینکه در زمینه اشتغال زایی و تولید، قرارگاه اقتصاد مقاومتی سپاه استان سمنان نسبت به آموزش کسب و کارهای تولیدی نیز اقدام خواهد کرد، تاکید داشت: در این راستا دهکده اقتصاد مقاومتی توسط سپاه استان سمنان راه اندازی شده است.

دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی سپاه قائم (عج) استان سمنان با بیان اینکه در این دهکده واحدهای تولیدی و طرح های تولیدی و اشتغال زایی آموزش داده شده و سپس برای دریافت تسهیلات به بانک ها ارجاع داده خواهند شد، تاکید کرد: تلاش شده تا بتوانیم مسیر اشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه اشتغال زایی در قرارگاه اقتصاد مقاومتی سمنان مهیا شد

زمینه اشتغال زایی در قرارگاه اقتصاد مقاومتی سمنان مهیا شد