مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 14:002022-12-18اجتماعي

قانون هوای پاک و کارهای بر زمین مانده


مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران توضیحاتی درباره قانو هوای پاک ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا مزینانی در این باره اظهار داشت: در اجرای قانون هوای پاک بسیاری از دستگاه ها تکالیف اصلی و اجرایی دارند که وضعیت فعلی آلودگی هوا در تهران بیانگر این موضوع است که بسیاری از کارها بر زمین مانده و یا بطور جدی بدان پرداخته نشده است.

وی با بیان اینکه قانون هوای پاک در سال 96 به تصویب رسیده و23 دستگاه در آن دارای تکالیف اجرایی و نظارتی قانونی هستند، بیان کرد: براساس ماده 2 قانون هوای پاک، سازمان محیط زیست ناظر بر حسن انجام این قانون است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران افزود: بررسی ها نشان می دهد علی رقم اقدامات انجام شده، در موضوعاتی مانند خودروهای فرسوده به عنوان یکی از مهمترین منابع در انتشار آلودگی هوا و ساماندهی صنعت خودرو، نوسازی خودروهای فرسوده و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی، موتورسیکلت های فرسوده و دودزا، همینطور موضوع سوخت کاملاً استاندارد به عنوان یکی دیگر از مهمترین عوامل اصلی آلودگی هوا و متناظر با آن اجرای طرح کهاب و یا مقابله با پدیده گرد و غبار توفیقات چشمگیری نداشته ایم.

مزینانی همچنین اختصاص منابع ویژه برای حل مشکلات مربوط به آلودگی هوا را نوعی سرمایه گذاری برای جلوگیری از هدر رفت منابع بیشتر و ضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون هوای پاک و کارهای بر زمین مانده

قانون هوای پاک و کارهای بر زمین مانده