مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 14:152022-12-18دانش

مهلت ارسال طرح به رویداد «سینما سلامت» تمدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به دنبال استقبال از نخستین رویداد «سینماسلامت» و اهمیت پرداختن به همراهی مردم و کادر درمان در مبارزه با کرونا دبیرخانه این رویداد مهلت ارسال طرح یک صفحه ای به «سینماسلامت» را تا 5 دی ماه جاری تمدید کرد.

- مهلت ارسال طرح به نخستین رویداد ایده پردازی سینما سلامت با محوریت کرونا تا 5 آذر ماه 1401 تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به دنبال استقبال از نخستین رویداد سینماسلامت و اهمیت پرداختن به همراهی مردم و کادر درمان در مبارزه با کرونا دبیرخانه این رویداد مهلت ارسال طرح یک صفحه ای به سینماسلامت را تا 5 دی ماه جاری تمدید کرد.

نخستین رویداد ایده پردازی سینماسلامت اواخر دی ماه 1401 به همت بنیاد سینمایی فارابی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.

این رویداد با موضوع کرونا و دستاورد های نظام پزشکی کشور در مهار این اپیدمی محور هایی از جمله مواجهه علمی و عملی با کرونا (دستاورد های علمی و تخصصی مانند تولید واکسن، تولید تجهیزات پزشکی مرتبط با درمان کرونا، کرونا و قرنطینه، تربیت متخصصان و تداوم آموزش پزشکی و…)؛ خدمات ارائه شده توسط کادر درمان (کووید 19 و مادرانگی، ارتباط والدین کادر درمان و فرزندان در کرونا)؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال طرح به رویداد «سینما سلامت» تمدید شد

مهلت ارسال طرح به رویداد «سینما سلامت» تمدید شد