مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 14:352022-12-18سياسي

دانشجویان اینجا کارآفرینی یاد می گیرند


موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه برای اولین بار در طرحی نو، تلاش کرده تا به عنوان یک دانشگاه نسل سوم و کارآفرین، دانشجویان این دانشگاه را به سمت کارآفرینی سوق دهد.

-   خلیل جلیلی رییس موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه، امروز(27 آذر) در حاشیه برگزاری اولین رویداد نمایشگاهی استارتاپ های دانشجویان این دانشگاه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تلاش برای سوق دادن دانشجویان این موسسه به سمت کارآفرینی، اظهار کرد: در این راستا در درس کارآفرینی این دانشجویان نوآوری و تحولاتی را بوجود آورده ایم تا خروجی آن منتهی به تحویل فارغ التحصیلانی خلاق و کارآفرین به جامعه شود.

وی ادامه داد: طبق این برنامه، برای دانشجویان مقطع ارشد یک پروسه دو ساله و برای دانشجویان کارشناسی یک پروسه چهارساله در نظر گرفته ایم که البته پروسه چهارساله دانشجویان مقطع کارشناسی هم به دو پرسه دو ساله تقسیم شده است.

رییس موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه تصریح کرد: براین اساس در پروسه دو سالهِ اول، موضوع و مفهوم کارآفرینی را بین دانشجویان کارشناسی گسترش خواهیم داد و دراین رابطه فرهنگ سازی خواهیم کرد و تلاش می شود تا ذهنیت این دانشجویان را از دانش آموزی صرف بیرون آورده و به سمت دانشجوی کارآفرین، خلاق و مشتاق سوق دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان اینجا کارآفرینی یاد می گیرند

دانشجویان اینجا کارآفرینی یاد می گیرند