مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 14:352022-12-18اقتصادي

مرتضوی: باید بستر اشتغال خانگی و بازار تولید محصولات برای بانوان فراهم شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «سید صولت مرتضوی» روز یکشنبه در همایش اشتغال آفرینی زنان کشور اظهار داشت: این روز ها در فضای کشورمان در پیرامون زنان مخصوصاً در فضای مجازی مطالب گسترده ای مطرح شده و با کلیدواژه «زن، - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در زمینه صدور مجوز های اشتغال خرد و خانگی اقدام های خوبی صورت گرفته که باید فراگیر و بستر بازار برای تولید محصولات بانوان فراهم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید صولت مرتضوی روز یکشنبه در همایش اشتغال آفرینی زنان کشور اظهار داشت: این روز ها در فضای کشورمان در پیرامون زنان مخصوصاً در فضای مجازی مطالب گسترده ای مطرح شده و با کلیدواژه زن، زندگی و آزادی عنوان می شود.

وی افزود: باید به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی برگردیم که گفته اند یکی از محور های تهاجم فرهنگی این است که نقاط قوت ملت ها را تبدیل به نقطه ضعف کنند؛ از این رو در چندین سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی باید به آموزش و نقش زنان قبل و بعد از انقلاب اسلامی پرداخته شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آزادترین انتخابات در سطح دنیا در این نظام تجربه شده است و زنان در آن حضور داشتند و حتی تعداد کرسی ها و صندلی ها در حوزه استادی و دانشجویی برای زنان فراهم بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرتضوی: باید بستر اشتغال خانگی و بازار تولید محصولات برای بانوان فراهم شود

مرتضوی: باید بستر اشتغال خانگی و بازار تولید محصولات برای بانوان فراهم شود