مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 14:392022-12-18سياسي

وزیر فرهنگ : قانون گرایی رویکرد اصلی وزارت فرهنگ در دوره جدید است


محمدمهدی اسماعیلی با اشاره به لزوم حذف شدن سلیقه در صدور مجوزهای آثار فرهنگی هنری گفت: در دروه جدید تلاش شده با تدابیری، اعمال سلیقه ها در مجوزها را کمرنگ کنیم تا معیارها شفاف تر از گذشته نمایان شود و همه با یک تفاهم درباره یک اثر قضاوت کنند زیرا در دوره .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه شنبه، 26 آذر ماه مهمان برنامه صف اول شبکه خبر شد.

در این برنامه که تا دقایقی از بامداد روز یکشنبه به طول انجامید، به پرسش هایی درباره موضوعات فرهنگی و هنری کشور به صورت زنده پاسخ داد.

وی در ابتدا به قانون عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: در ابتدا نباید فراموش کرد جامعه ایرانی ذاتا عفیف است و مسئله حجاب وعفاف در تار و پود آن ریشه دارد.

از سوی دیگر یکی از انگیزه های اصلی وقوع انقلاب اسلامی، اعتراض جامعه ایمانی به نظام فرهنگی رژیم سابق بود و امروز عفاف و حجاب در کنار موضوعات شرعی یک مسئله قانونی است و قوانین آن بایستی اجرا شود.

اسماعیلی در ادامه با اشاره به اقدامات وزارت فرهنگ در حوزه عفاف و حجاب گفت: وقتی به سابقه فعالیت ها و اقداما ت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نگاه می کنیم، برخی مواقع حرکت مطلوبی را شاهد نیستیم و در دوره های مختلف این مسئله به سلیقه مدیران گره خورده است اما وزارت فرهنگ در دوره جدید ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر فرهنگ : قانون گرایی رویکرد اصلی وزارت فرهنگ در دوره جدید است

وزیر فرهنگ : قانون گرایی رویکرد اصلی وزارت فرهنگ در دوره جدید است