مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 14:402022-12-18حوادث

مرکز تجاری و اداری ناایمن در آستانه پلمب قرار گرفت


شهردار منطقه 5 تهران از در آستانه پلمب قرار گرفتن مرکز تجاری–اداری «ب» واقع در ضلع شمال غرب پونک در منطقه 5 تهران به دلیل ناایمن بودن خبر داد.

- شهردار منطقه 5 تهران از در آستانه پلمب قرار گرفتن مرکز تجاری–اداری ب واقع در ضلع شمال غرب پونک در منطقه 5 تهران به دلیل ناایمن بودن خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احسان شریفی از در آستانه پلمب قرار گرفتن مرکز تجاری–اداری ب واقع در ضلع شمال غرب پونک در منطقه 5 تهران به دلیل گزارشات متعدد کلیه ساختمان ها و املاک نا ایمن این منطقه و گزارش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی برابر دستور مقام قضایی خبر داد و گفت: کمیسیون رفع خطر در منطقه طی دو نوبت با همکاری پلیس، اخطارهای مورد نظر را به هیأت مدیره مجتمع تجاری – اداری ب ابلاغ کرده است؛ اما متأسفانه هیچ اقدام اصولی و مناسبی برای ایمن سازی این مجموعه بزرگ صورت نگرفته است.

شهردار منطقه 5 تهران خاطرنشان کرد: در تاریخ سه آبان ماه نیز عوامل شهرداری، همکاران و پلیس به محل مراجعه کردند تا اجرای رأی کنند اما عده ای از ذی نفعان و اعضای هیأت مدیره در مقابل اجرای رأی ممانعت کردند و متعهد می شوند مراحل ایمن سازی را تسریع کنند که باز اتفاقی رخ نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تجاری و اداری ناایمن در آستانه پلمب قرار گرفت

مرکز تجاری و اداری ناایمن در آستانه پلمب قرار گرفت