مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 14:402022-12-18اجتماعي

ورود سامانه بارشی جدید به چهارمحال و بختیاری از اواخر هفته


معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: پایان هفته جاری سامانه بارشی دیگری به تدریج از منطقه کوهرنگ وارد چهارمحال و بختیاری می شود و طی روز جمعه در سطح استان شاهد بارش هایی خواهیم بود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: پایان هفته جاری سامانه بارشی دیگری به تدریج از منطقه کوهرنگ وارد چهارمحال و بختیاری می شود و طی روز جمعه در سطح استان شاهد بارش هایی خواهیم بود.

معصومه نوروزی در گفت وگو با ایسنا درخصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سامانه بارشی که طی روزهای گذشته شاهد فعالیت آن بودیم از استان خارج شده است، اظهار کرد: پیش بینی می شود طی روزهای دوشنبه و سه شنبه دمای هوا در استان کاهش نسبی داشته باشد اما در این مدت وقوع پدیده خاصی انتظار نمی رود.

معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: پیش بینی می شود در ساعات اولیه صبح روزهای دوشنبه و سه شنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری باشد به ویژه صبح روز دوشنبه احتمال رخداد مه صبحگاهی در برخی نواحی مخصوصا مناطق شرقی استان وجود دارد.

وی ادامه داد: پایان هفته جاری سامانه بارشی دیگری به تدریج از منطقه کوهرنگ وارد چهارمحال و بختیاری می شود و طی روز جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی جدید به چهارمحال و بختیاری از اواخر هفته

ورود سامانه بارشی جدید به چهارمحال و بختیاری از اواخر هفته