مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 14:452022-12-18سياسي

دو مشکل بزرگ در پژوهش های علوم انسانی


استاد جامعه شناسی ارتباطات دانشگاه تهران دو مشکل پژوهش های علوم انسانی را «استفاده نشدن» و «روش پژوهش» دانست و گفت: ما امیدوار هستیم به جامعه ای برسیم که در آن اخلاق پژوهش و اخلاق کاربرد پژوهش وجود داشته باشد.

- استاد جامعه شناسی ارتباطات دانشگاه تهران دو مشکل پژوهش های علوم انسانی را استفاده نشدن و روش پژوهش دانست و گفت: ما امیدوار هستیم به جامعه ای برسیم که در آن اخلاق پژوهش و اخلاق کاربرد پژوهش وجود داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر باقر ساروخانی امروز در مراسم اختتامیه هفته پژوهش پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی که با حضور دکتر زلفی گل وزیر علوم، دکتر مهدی گلشنی، دکتر غلامعلی حداد عادل و دکتر جمیله علم الهدی و جمعی از اساتید علوم انسانی برگزار شد؛ در خصوص دو مشکل حوزه علوم انسانی، گفت: ما در شرایط فعلی در حوزه علوم انسانی دو مشکل داریم که من جایی بهتر از این جا برای مطرح کردن آن سراغ ندارم؛ چون اینجا خانه پژوهش و خانه دانش است.

این استاد جامعه شناسی ارتباطات اولین مشکل درحوزه علوم انسانی را یک مشکل بیرونی عنوان کرد و توضیح داد: کتاب های پژوهشگران منتشر می شود، ولی آیا این کتاب ها به اعماق جامعه می رود؟ آیا در برنامه ریزی اجتماعی وارد می شود؟ ما می خواهیم کاری کنیم که گامی در جهت توسعه پایدار باشد؛ ولی آیا این ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو مشکل بزرگ در پژوهش های علوم انسانی

دو مشکل بزرگ در پژوهش های علوم انسانی