مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 14:552022-12-18سياسي

ضرورت عرضه گفتمان بنیاد هدایت در زمینه الگوی امامت امت


عرضه گفتمان بنیاد هدایت در زمینه الگوی امامت امت در فضای نمایشگاه و کرسی های آزاد اندیشی که ذیل آن برگزار می شود یکی از اهداف دفتر پژوهش و مدیریت دانش بنیاد هدایت است - به گزارش سایت قطره و به نقل از، در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه تا کنون چه محصولاتی از سوی دفترپژوهش و مدیرت دانش بنیاد هدایت تدوین و منتشر شده است؟ اظهار داشت: در حال حاضر چند کتاب و محصول پژوهشی داریم که در حال تدوین یا ویرایش مجدد آن هستیم؛ کتاب اول آشنایی با راهیاری در بنیادهدایت است؛ موضوع کتاب، آشنایی با راهیاری و چالش ها و اهداف آن است و در این کتاب با ابزارها و تکنیک های شبکه راهیاری آشنا می شویم.

وی افزود: در ویراست اول به این مسائل پرداخته شد ولی بعد از تجربه 2 ساله ای که در میدان رقم خورد و به دستاوردهای عملی در این قضیه رسیدیم؛ با جلسات متعددی که با راهیاران منطقه ای و استانی داشتیم، از تجربیات آن ها استفاده کردیم و در حال ارتقا و تکمیل آن هستیم تا این لحظه حجم اطلاعات در ویراست جدید 2 برابر شده و با حجت الاسلام مزینانی در حال تنظیم اثر هستیم.

موحد درباره کتاب محله، مسئله من است گفت: نام کتاب دیگری است که مشغول ویراست مجدد آن هستیم؛ این کتاب اولین کتاب متصل به ویدئوهای آموزشی بود که با کیو آر کد به فیلم مرتبط وصل می شد؛ موضوع کتاب فرایند حل مسئله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت عرضه گفتمان بنیاد هدایت در زمینه الگوی امامت امت

ضرورت عرضه گفتمان بنیاد هدایت در زمینه الگوی امامت امت