مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 15:252022-12-18سياسي

طرح «خانه مادری» در ایام فاطمیه به همت سازمان تبلیغات اجرا می شود


معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی از اجرای طرح خانه مادری در ایام فاطمیه خبر داد و گفت: این طرح در راستای تحکیم جریان فاطمی و حمایت از جایگاه و منزلت مقام زن برگزار می شود.

- حجت الاسلام رضا عزت زمانی معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره اقدامات سازمان تبلیغات در ایام فاطمیه اظهار داشت: جامعه ایران، جامعه ای به شدت به هم پیوسته و به هم تنیده با پیوندهای اجتماعی عمیق است بر همین اساس سازمان تبلیغات در نظر دارد در ایام فاطمیه پیش رو با پشتیبانی از گروه های مردمی و ظرفیت های گروهی که در فضای جامعه فعالیت می کنند با ابزارها، روش ها و موقعیت های مختلف در راستای تحکیم این پیوندهای اجتماعی که امروز دشمن بر روی آن تمرکز کرده تا با ایجاد عداوت و بغض بین افراد جامعه گسست و فاصله اجتماعی ایجاد کند، گام بردارد.

وی افزود: سازمان تبلیغات در ایام فاطمیه از مجموعه هایی که در قالب طرح خانه مادری حلقه های به هم پیوسته از محفل های گفتگو، همفکری و همدلی بانوان را فراهم می آورند حمایت خواهد کرد.

عزت زمانی بیان کرد: در ایام فاطمیه محفل های عزاداری مختلفی با روش ها و ابزارهای گوناگون برگزار می شود از روضه های خانگی گرفته تا مجموعه ای از اقدامات و فرصت هایی که در ایجاد این تجمعات، ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «خانه مادری» در ایام فاطمیه به همت سازمان تبلیغات اجرا می شود

طرح «خانه مادری» در ایام فاطمیه به همت سازمان تبلیغات اجرا می شود