مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 15:262022-12-18حوادث

کشف 24 هزار لیتر سوخت قاچاق در رباط کریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، سرهنگ سید هاشم حسینی خواه رییس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران، ظهر امروز در گفت و گو یی با خبرنگاران، اظهار کرد: با همت و تلاش مامورین پلیس امنیت اقتصادی شهرستان رباط کریم مقدار 24 هزارلیتر گازوییل قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان کشف و ضبط شد.

حسینی خواه با تشریح جزییات عملیات کشف این مقدار سوخت قاچاق، افزود: درپی اخبار واصله مبنی بر وجود یک دستگاه خودروی تریلر ماک حامل سوخت قاچاق که قصد تخلیه در رباط کریم را دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان رباط کریم به همراه نماینده وزارت اطلاعات این شهرستان با هماهنگی مرجع قضایی به جهت توقیف خودرو و دستگیری متهم به محل مورد نظر اعزام  شده و طی مراقبت و تعقیب خودرو مور نظر در حوالی اتوبان تهران_ ساوه در جاده خاکی منتهی به  یک چهار دیواری توقیف و یک نفر دستگیر شد.

    حسینی خواه تصریح کرد: در بازرسی های  بعمل آمده از خودرو توقیف شده مقدار 24 هزار لیتر گازوییل به ارزشی بالغ بر42 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران خاطر نشان کرد: در بازرسی مامورین انتظامی از این خودرو یک قبضه سلاح وینچستر قنداق تاشو و تعداد 22 عدد فشنگ نیز کشف و ضبط شده و همچنین ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 24 هزار لیتر سوخت قاچاق در رباط کریم

کشف 24 هزار لیتر سوخت قاچاق در رباط کریم