مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 15:402022-12-18اجتماعي

بومی سازی تجهیزات هواشناسی در قالب 14 قرارداد با دانش بنیان ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سحر تاجبخش امروز در نشست خبری در حاشیه نمایشگاه حمل و نقل، درباره علل بروز آلودگی هوا، اظهار داشت: عامل آلودگی هوا پایداری جوی است که آن را تشدید می کند، - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سازمان هواشناسی حرکت به سوی بومی سازی دستگاه ها و تجهیزات با کمک شرکت های دانش بنیان را شروع کرده است و در این باره 14 قرارداد هم به ثبت رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سحر تاجبخش امروز در نشست خبری در حاشیه نمایشگاه حمل و نقل، درباره علل بروز آلودگی هوا، اظهار داشت: عامل آلودگی هوا پایداری جوی است که آن را تشدید می کند، اما منابع آلوده کننده هم مهم است که اطلاعات آن در اختیار سازمان هواشناسی نیست.

رییس سازمان هواشناسی با بیان اینکه منابع آلودگی در کشور متعدد است، گفت: الگوی کشور ما در فصل زمستان، الگوی پایداری است و همین مسئله آلودگی هوا را تشدید می کند.

وی ادامه داد: منابع آلاینده در فصل زمستان باید کنترل شود تا هوای آلوده را از زندگی حذف کنیم.

تاجبخش با بیان اینکه در پیش بینی های هواشناسی مدل ها به دو صورت کوتاه مدت و بلند مدت است،  ادامه داد: بر اساس الگو های بلند مدت، پیش بینی می شود ما با افزایش بارش مواجه شده باشیم، اما ممکن است این بارش ها به صورت سیلابی مشابه آنچه در تابستان ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی تجهیزات هواشناسی در قالب 14 قرارداد با دانش بنیان ها

بومی سازی تجهیزات هواشناسی در قالب 14 قرارداد با دانش بنیان ها