مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 15:402022-12-18بين الملل

شهادت 12 نیروی پلیس عراق بر اثر حمله تروریستی داعش در کرکوک


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری بغداد الیوم، یک منبع امنیتی امروز یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که 12 نیروی پلیس فدرال از جمله یک افسر در انفجاری که گشتی نظامی آن ها را در جنوب غربی استان کرکوک هدف قرار داد، - منابع امنیتی عراق از شهادت 12 نیروی پلیس این کشور بر اثر انفجار بمب در مسیر دو خودرو گشتی و تیراندازی تروریست های داعش به آن ها در جنوب غرب کرکوک خبر دادند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری بغداد الیوم، یک منبع امنیتی امروز یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که 12 نیروی پلیس فدرال از جمله یک افسر در انفجاری که گشتی نظامی آن ها را در جنوب غربی استان کرکوک هدف قرار داد، به شهادت رسیدند.

این منبع امنیتی در شرح جزییات این حادثه تروریستی به بغداد الیوم گفت: یک بمب کنار جاده ای در منطقه الریاض شهرستان حویجه در جنوب غربی کرکوک، دو خودروی گشتی نیرو های پلیس فدرال عراق را که یکی نفربر و دیگری یک خودروی نظامی از نوع هامر بود، هدف قرار داد.

پس از این انفجار، عناصر گروه تروریستی داعش به نیرو های پلیس تیراندازی کردند و در درگیری بین آنها، یکی از تروریست ها هم به هلاکت رسید.

منبع مذکور تأکید کرد که نیرو های امنیتی عملیات بازرسی و پاکسازی گسترده ای را در منطقه وقوع حمله آغاز کردند و یک هیئت عالی رتبه از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت 12 نیروی پلیس عراق بر اثر حمله تروریستی داعش در کرکوک

شهادت 12 نیروی پلیس عراق بر اثر حمله تروریستی داعش در کرکوک