مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 16:062022-12-18دانش

یکی از علت های تغییر رشته دانشجویان مشکل اشتغال است


وزیر علوم با بیان اینکه یکی از علت های تغییر رشته دانشجویان مشکل اشتغال است، گفت: با توسعه شرکت های دانش بنیان فرصت های شغلی جدیدی در رشته های مختلف ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس  به نقل از وزارت علوم،  محمدعلی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری در مراسمی که به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار شده بود، گفت: پژوهشگران علوم انسانی این راهکار را ارائه کنند که چگونه می توان به یک ترکیب متوازن رشته های تحصیلی دست پیدا کنیم و رتبه های برتر آزمون سراسری صرفا به سمت علوم پژشکی نروند.

وی تاکید کرد: پاسخگویی دانشگاه به نیازهای جامعه نیازمند دانش آموختگان در رشته های مختلف است و بر این اساس ضرورت دارد در علوم انسانی، علوم پایه، هنر، کشاورزی و فنی و مهندسی به اندازه نیاز جامعه دانشجو پذیرش کنیم و شاهد رشد کاریکاتوری در آموزش عالی نباشیم.

وزیر علوم با تبریک هفته پژوهش و فناوری گفت: پژوهش به انسان نگاه جدیدی می دهد و دید انسان به محیط و اجتماع با پژوهش متفاوت می شود.

* نوآوری در علم و دانش نیز در نتیجه پژوهش اتفاق می افتد  زلفی گل با یبان اینکه نوآوری در علم و دانش نیز در نتیجه پژوهش اتفاق می افتد گفت فعالیت پژوهشی، شور و نشاط کشف تازه ها را به محقق می دهد و پویایی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از علت های تغییر رشته دانشجویان مشکل اشتغال است

یکی از علت های تغییر رشته دانشجویان مشکل اشتغال است