مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 16:152022-12-18سياسي

چرا روابط ایران و انگلیس به «دیوارنویسی» رسید؟/ دیوارها سخن می گویند


با وجود اعتراض و انتقادهای دیپلماتیک ایران، چرا انگلیس اجازه داد روابط و تعاملاتش با تهران به «دیوار» و «دیوار»نویسی ها کشانده شود؟ - با وجود اعتراض و انتقادهای دیپلماتیک ایران، چرا انگلیس اجازه داد روابط و تعاملاتش با تهران به دیوار و دیوار نویسی ها کشانده شود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از سه ماه پیش که در پی فوت مهسا امینی اعتراضاتی نسبت به نحوه برخورد پلیس امنیت و گشت ارشاد با بانوان در ایران شکل گرفت، هم زمان اعتراضات و تجمعاتی از سوی گروه های مختلف ایرانیان مقیم، سلطنت طلبان و گروه های معاند در کشورهای مختلف به ویژه کشورهای اروپایی آغاز شد.

این اعتراضات بعضا مقابل سفارت خانه های ایران در کشورهای اروپایی برگزار می شد و اغلب به خشونت و تهدید سفارت خانه و کنسولگری ها می انجامید.

جز موارد معدودی از برخورد پلیس در کشورهای پذیرنده و بعضا دیرهنگام، موارد متعددی از تهدید و حمله علیه کارکنان این مراکز، شعارنویسی بر روی دیوار، حمله به مبادی ورودی و در یک مورد حمله با سلاح سرد به سفیر کشورمان در دانمارک یا پایین کشیدن پرچم ایران را شاهد بودیم.

در مقابل این اقدامات غیرقانونی و خارج از کنوانسیون وین و بی سابقه، کشورهای اروپایی نه تنها پاسخی جدی برای بی توجهی شان به مراکز دیپلماتیک ایران در پایتخت هایشان و دیگر شهرهای بزرگ اروپایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا روابط ایران و انگلیس به «دیوارنویسی» رسید؟/ دیوارها سخن می گویند

چرا روابط ایران و انگلیس به «دیوارنویسی» رسید؟/ دیوارها سخن می گویند