مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 16:152022-12-18اقتصادي

بازگشت به چرخه تولید یک شرکت ریسندگی با حمایت قضایی


رییس کل دادگستری استان تهران از احیا و راه اندازی یک واحد تولیدی در زمینه تولید منسوجات با حمایت ها و پیگیری های قضایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی القاصی از احیا و راه اندازی یک واحد تولیدی در زمینه تولید منسوجات با حمایت ها و پیگیری های قضایی خبر داد و گفت: یک شرکت ریسندگی و بافندگی واقع در شهرک صنعتی خرمدره که در زمینه تولید منسوجات فعالیت داشت، به دلیل مشکلات بانکی و مالیاتی دچار بحران شد و در نهایت در سال 1397 حکم ورشکستگی آن صادر شد.

رییس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: این واحد تولیدی در اجرای مواد 8 و 13 قانون تصفیه امور ورشکستگی و ماده 64 آیین نامه اجرایی قانون مذکور تحت نظارت اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران قرار گرفت.

وی اظهار کرد: اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران با تشکیل جلسات متعدد با کارگران، بانک های عامل، سازمان تأمین اجتماعی، امور مالیاتی و سهامداران شرکت موانع اداری تولید را رفع کرد.

القاصی در ادامه خاطرنشان کرد: با پرداخت صد در صد حق بیمه و مطالبات کارگران به تعداد 91 نفر و همچنین پرداخت مطالبات بانک های مربوطه، این واحد تولیدی در حال حاضر با 140 نفر نیروی کار و با تمام ظرفیت در حال فعالیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت به چرخه تولید یک شرکت ریسندگی با حمایت قضایی

بازگشت به چرخه تولید یک شرکت ریسندگی با حمایت قضایی