مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 16:302022-12-18بين الملل

واکنش چارچوب هماهنگی به انفجار کرکوک؛ «حشد شعبی» تنها راه حل است


چارچوب هماهنگی شیعیان عراق، بمب گذاری خونین تروریستی در منطقه الریاض کرکوک را «فاجعه و مصیبتی دیگر در صحنه امنیتی» این کشور توصیف کرد که باید با جدیت به آن پرداخته شود.

- چارچوب هماهنگی شیعیان عراق، بمب گذاری خونین تروریستی در منطقه الریاض کرکوک را فاجعه و مصیبتی دیگر در صحنه امنیتی این کشور توصیف کرد که باید با جدیت به آن پرداخته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری بغداد الیوم، یکی از اعضای ارشد چارچوب هماهنگی شیعیان عراق، بمب گذاری خونین در منطقه الریاض کرکوک را فاجعه عراق و مصیبتی دیگر در صحنه امنیتی این کشور توصیف کرد.

بر اساس این گزارش، علی الفتلاوی بمب گذاری تروریستی که کاروان نیروهای امنیتی را در حومه منطقه الریاض در کرکوک هدف قرار داد و منجر به شهید و مجروح شدن شماری از نیروهای پلیس عراق شد، فاجعه برای عراق و مصیبتی دیگر در صحنه امنیتی این کشور توصیف کرد که باید با جدیت به آن توجه کرد.

وی افزود: ضعف عملکرد امنیتی، تأخیر در از بین بردن مخفیگاه های تروریست های داعش و وجود شکاف امنیتی بین مناطق از جمله دلایل رخ داده در منطقه ریاض است.

الفتلاوی همچنین بر لزوم بازنگری در استقرار نیروهای امنیتی و چراغ سبز نشان دادن به حشد شعبی برای خاتمه دادن به پرونده شکاف امنیتی و پشتیبانی از سایر یگان های نظامی تأکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش چارچوب هماهنگی به انفجار کرکوک؛ «حشد شعبی» تنها راه حل است

واکنش چارچوب هماهنگی به انفجار کرکوک؛ «حشد شعبی» تنها راه حل است