مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 16:302022-12-18سياسي

دانشگاه رضوی نمونه و اسوه عملی وحدت حوزه و دانشگاه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد امامی، سرپرست دانشگاه علوم اسلامی رضوی در آستانه سالروز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار کرد: - سرپرست دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: این دانشگاه یک نمونه کامل و اسوه عملی از وحدت حوزه و دانشگاه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد امامی، سرپرست دانشگاه علوم اسلامی رضوی در آستانه سالروز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار کرد: در واقع اگر خواسته باشیم یک نمونه و اسوه عملی از وحدت حوزه و دانشگاه ارائه بدهیم فقط می شود به دانشگاه علوم اسلامی رضوی اشاره کنیم.

امامی گفت: این دانشگاه ضمن اینکه نظام آکادمیک و دانشگاهی دارد و دانشجویان آن در رشته های مختلف آموزشی مصوب وزارت علوم تحصیل می کنند در کنار آن دانشجو تمام درس های کامل آن مقطع حوزه را می خواند.

سرپرست دانشگاه علوم اسلامی رضوی افزود: به عنوان مثال یک دانشجو در مقطع کارشناسی در دانشگاه تمام دروس رشته تخصصی خود را در کنار همه دروس سطح یک حوزه به صورت کامل فرا می گیرد.

وی بیان کرد: دانشجوی دانشگاه رضوی عملا در مقطع کارشناسی 250 واحد کلاس می رود این نمونه مجسم وحدت حوزه و دانشگاه است کسی که اینجا تحصیل می کند هم دانشجو و هم حوزوی محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه رضوی نمونه و اسوه عملی وحدت حوزه و دانشگاه است

دانشگاه رضوی نمونه و اسوه عملی وحدت حوزه و دانشگاه است